יום שלישי, 7 במרץ 2017

קווים לדמותו של מדביר בכפר סבא

הזמנת מדביר מקצועי באחריותכם בלבד
מזיקים שונים יכולים להרוס לנו את שגרת היום עד כדי כך שנימנע מכניסה לבית. בכל פעם שנצא מהבית נפחד לחזור אליו, להיכנס למטבח ולגלות שלושה תיקנים שמטיילים לנו על העיקר. זה מוציא את החשק לתיאבון, מוציא את החשק לחיות. ניכנס למיטה ונפחד לגלות מקק כשנדליק את האור או נמלים שמסתובבות עלינו בלילה. עם התסריטים הנוראיים האלה אפשר להבין כשהנקודה כבר ברורה- הדברה היא עניין הכרחי, וגם הכרחי שהיא תהיה מקצועית. מדביר בכפר סבא ובאזור יעמדו לשירותכם בעל עת, אך אם אתם באמת רוצים שהבעיה תיפטר, תהיו חייבים לבחור את המדביר בקפידה.

מי אתה מדביר מכפר סבא ואיך תוכיח לי שאתה מקצוען

  • מדביר בכפר סבא חייב להחזיק תעודת מדביר מוסמך.  מה אומרת התעודה הזו ולמה היא כל כך חשובה? תעודה זו מסמלת לא רק שהמדביר עבר קורס הדברה ארוך, לא רק שהוא עבר את בחינת ההסמכה מטעם משרד הבריאות, לא רק שהוא בקיא באמצעי ההגנה והחומרים הרעילים בהם הוא משתמש אלא שהוא גם נשאר עדכני, עובר השתלמויות ובקיצור, נשאר בעניינים בכל מה שקשור לעולם ההדברות.

  • מעבר לסמכותו הרשמית לפזר לנו חומרים רעילים בבית, מדביר בכפר סבא צריך לספק ללקוחות את התחושה בהם בידיים טובות. יכול להיות שהמדביר יהיה הכי מקצועי שיש אך כדי שגם נפגעי המזיקים יידעו זאת, הוא צריך להסביר להם על התהליך באופן פרטני, להיות סבלני ונחמד ולהוכיח להם שהוא הבחירה הטובה ביותר שהם יכלו לקבל.

חיפוש מדבירים מורשים

 

איך נוכל לדעת שהמדביר בכפר סבא איתו כבר יצרנו התקשרות הוא מדריך מוסמך? חיפוש קצר של שמו באתר של המשרד להגנת הסביבה תחת "חיפוש מדבירים מורשים" תספק לכם הצצה על מאגר המדבירים המוסמכים במדינת ישראל וכך לא רק שתדעו מי מוסמך ומי לא, תדעו גם מה תוקף הרישיון שלהם. למה חשוב התוקף? מדביר חייב לעבור ריענונים והשתלמויות ולכן מדביר שרישיונו לא בתוקף לא רשאי לספק את שירותיו.

המאמר “קווים לדמותו של מדביר בכפר סבא פורסם לראשונה בבלוג תפוז
from tapuz בלוג - feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה