יום שלישי, 1 במאי 2018

הדברה אקולוגית ברעננה

אולי לא על הדברה אקולוגית אך אם אתם מחפשים הדברה שלא תהיה מסוכנת לילדים ולחיות המחמד שלכם, היא בדיוק הדבר שאתם מחפשים. ההדברה האקולוגית יכולה לפתור את החששות שלכם בלי כל בעיה אך יש כמה דברים שחשוב שתדעו לגביה.

מהי הדברה אקולוגית ומי צריך אותה?

הדברה אקולוגית היא שיטת הדברה שבה לא משתמשים בחומרים כימיים כלל. אמנם החומרים הרעילים הם הקלאסיים להדברת מזיקים אך כיו ישנן שיטות רבות כיצד להדביר בלי להשתמש ברעלנים שיכולים לפגוע בילדים קטנים יותר מכולם. ההדברה האקולוגית מיושמת במגוון שיטות ולעתים אין שימוש בחומרים כלל, אלא שימוש באורגניזמים אחרים או במכשירים אלקטרוניים. עיקר ההדברות משתמשות בחומרים ארוגניים כתחליף לרעלנים, בעלי ריח חזק במיוחד שמרחיק אותם.
הדברה אקולוגית ברעננה

אלו סוגי הדברות אקולוגיות קיימות?

  • הדברה אקולוגית ברעננה מתאפשרת על ידי שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה , כאלו שלא יפגעו בילדים, חיות מחמד וכמובן גם לא אורגניזמים שאינם מזיקים, כמו למשל בגינה. לדוגמה, הדברה כימית עלולה לפגוע בפרחים או בדבורים שמאביקות אותם.
  • עוד הדברה אקולוגית מפורסמת היא ההדברה הביולוגית. הדברה זו אמנם מחסלת את המזיקים אך אינה מסכנת אף אורגניזם אחר. ההדברה בדרך כלל נפוצה על ידי חיות מחמד כמו חתול או כלב, שיכולים למגר תופעת תיקנים, נחשים או עכברים, אך במצבים אחרים מפזרים חרקים שונים כדי שימגרו את החרקים המזיקים, בעיקר בשדות.
  • הדברה אולטרה סונית או הדברה אלקטרונית היא משיטת ההדברה הכי אקולוגית שיש מהסיבה שלא משתמשים בה בחומרים בכלל. הדברה זו גם מתאימה למי שלא מעוניין להרוג את המזיקים אלא רק להרחיק אותם מביתו. ההדברה הזו מתבססת על מכשירים אלקטרוניים שיוצרים קול גבוה מאוד שרק המזיקים יכולים לשמוע, כמו למשל יונים, וכך בני האדם לא מוטרדים מכך בכלל.

כמה עולה הדברה אקולוגית ברעננה?

בהדברה אקולוגית ברעננה והסביבה נהנות ממבחר רחב של מדבירים שמציעים את שירותיהם במחירים משתלמים במיוחד שנעים בין 200 ועד 400 שקלים בממוצע. חשוב לזכור כי המחיר ש להדברה אקולוגית ברעננה יהיה יחסית דומה להדברה כימית רגילה כי עיקר ההבדל הוא ביתרונות שלה בשמירת הבית שלכם מקום בטוח וכזה שניתן להישאר בו בעת ההדברה. המחיר של ההדברה תלוי מאוד בשני פרמטרים: גודל השטח שיש להדביר וסוג ההדברה. גם אזור ההדברה יכול להשפיע על המחיר כאשר הדברה בתוך הבית או הדברת שדה או גינה יהיו שונים.

האם ניתן להדביר באופן עצמאי ?

מי שרוצה לחסוך בעלויות יכול להדביר את ביתו באופן עצמאי אך חשוב לזכור כמה דברים. ראשית, הדברה עצמאית לעולם לא תהיה יעילה כמו הדברה מקצועית ולא רק בגלל הניסיון והידע במקומות ההדברה הנכונים ובמינונים המתאימים, אלא בסוג החומרים שניתנים לשימוש. ההדברה האקולוגית מצמצמת אמנם את הפער בין מדביר מקצועי להדברה ביתית אך חשוב לזכור כי ההדברה הביתית והעצמאית תהיה טובה בעיקר לפתרון נקודתי ולא לתופעה רחבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה