יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

מחירי הדברה ירוקה

מה היתרונות של הדברה ירוקה וכמה היא עולה?
אם אתם רוצים להדביר את הבית או יותר נכון צריכים להדביר את הבית, כי הופיע נמלה במטבח ולאחר מכן ראיתם עוד אחת על אדן החלון או בחדר השינה, ואולי בכלל תיקן מלחיץ, כדאי מאוד שתשקלו הדברה ירוקה. מחירי הדברה ירוקה נוחים יותר והיא יכולה לעלות בין 250 ועד 350 שקלים לבית ממוצע בין 2-3 חדרים אך מעבר למחיר מדובר על הדברה שלא מכילה חומרים כימיים ובכך אינה מסוכנת לאף אחד מבני המשפחה, כאשר ידוע כי חומרים אלו מסוכנים לילדים ולתינוקות גלל משקלם הקטן.


מה משפיע על המחיר של הדברה ירוקה?


  • מחירי הדברה ירוקה מושפעים מעוד כמה פרמטרים ולא רק מהתעריף של חברת ההדברה או המדביר שעמו דיברתם, אלא גם היקף ההדברה. אמנם מדובר בהדברה שבה משתמשים בחומרים אורגניים שיכולים להיות זולים יותר מחומרים כימיים אך עדיין המחיר יכול לעלות משמעותית אם מדובר על שטח גדול. אם תרצו להדביר דירת שני חדרים המחיר יכול להיות 300 שקלים בעוד שדירה ענקית בת 6 חדרים כבר תעלה 500 ואפילו תגיע ל-600 שקלים.
  • המחיר של הדברה ירוקה תלוי מאוד גם בשיטת ההדברה. שיטת ההדברה הידועה היא כמובן שימוש בחומרים אורגניים אך יש מגוון רחב של חומרים. אפשר להשתמש בתרסיסים מסוגים שונים ויש גם כול מיני מלכודות שאפשר להניח בלי להרוג את החיה המטרידה, כמו למשל עכבר או עכברוש, שיטות להדברת יונים באופן שאינו כימי יש מגוון רחב וכן הלאה. בחירת השיטה היא לא רק שאלה של מחיר אלא שאלה של יעילות ולכן המחיר פה יהיה פחות רלוונטי.

האם העונה משפיעה על המחיר?

מחירי הדברה ירוקה יכולים להיות מושפעים גם מהעונה. אמנם ההשפעה לא תהיה רבה מאוד ולמעשה אפשר לומר כי זהו הפרמטר הכי פחות משמעותי אך בכל זאת בתקופות לחץ כמו למשל בתקופת הקיץ, יש סיכוי טוב שהמחיר יהיה מעט גבוה יותר. בכל מקרה אם אתם צריכים הדברת מזיקים אז צריך להתקשר באותו הרגע למדביר ולכן פרמטר זה גם לא כל כך ישנה לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה