יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

הדברת תיקנים בכפר סבא

הדברת תיקנים אולי נראית לכם פשוטה אך היא לא תמיד כזאת. מה אפשר לעשות כשיש אוכלוסיית תיקנים די גדולה?

הדברת תיקנים בכפר סבא

כיצד מבצעים הדברת תיקנים בכפר סבא?

התיקנים הם אולי המזיקים המוכרים ביותר למרות שנמלים מופיעות יותר מהן בבתים בישראל, התיקנים גורמים לפאניקה רבה יותר. אף אחד לא אוהב לראות תיקן, לא ברחוב ובטח לא אצלו בבית, אך אפשר להיפטר מהם בקלות על ידי הדברה די פשוטה. ריסוס של התיקן באופן עצמאי יכול להרוג אותו במהירות וגם אם תרססו למטרות מניעה יכול להיות גם שכבר תראו אותם, הם יהיו מתים. עם זאת, כאשר יש אוכלוסייה גדולה מאוד של תיקנים מומלץ לבחור באפשרות של הדברת תיקנים מקצועית. מדוע? הנה כמה סיבות שיסבירו לכם מדוע זה עדיף.

מדוע לבחור בהדברת תיקנים מקצועית


  • כאשר מדובר באוכלוסיית מזיקים גדולה כמו תיקנים, אתם צריכים לקחת בחשבון שהם מתרבים. זה שתרססו תיקן אחד או שניים לא באמת יפתור את הבעיה ויש צורך להבין מה דרך החיסול הכי טובה עבורם. יש צורך להשתמש בחומרי הדברה חזקים יותר ולעתים גם בפיתיונות שידבירו אותם טוב יותר. 
  • הדברת תיקנים מקצועית תגיע עד לפינות הקטנות ביותר בגינה שלכם, בבית ובמחסן. הדברה כזו תבין איזה סוג תיקנים נמצאים אצלכם בבית, היכן הם מסתובבים ולמעשה תבצע מיגור יסודי של כולם, מה שלא תוכלו לבצע לבדכם. 

לוודא שהבעיה לא תחזור

יכול להיות שהתיקנים פשוט חיפשו מקום נעים להיות בו ולכן הם מופיעים בבית בעיקר בחודשי הקיץ, ולכן גם כדאי להדביר לקראת הקיץ ולא לחכות להופעת התיקן הראשון. עם זאת, יכול להיות שהם הגיעו כיוון שהשארתם אוכל בחוץ, יכול להיות שאתם לא מפנים את האשפה בזמן וכן הלאה. המדביר המקצועי ידאג לספר לכם מה אתם לא עושים בסדר וכך תוכלו להימנע מהם גם בעונה הבאה ובוודאי בחודשים הקרובים, מה גם שההדברה שהוא יעניק לכם תהיה עמידה לאורך זמן. כמו כן, הוא מעניק אחריות למשך שנה וכך אם הם יחזרו אתם תקבלו הדברה חוזרת מה שכמעט תמיד לא קורה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה